1e aflevering van het Klantcontact Café is nu te zien!

De 1e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 10 december j.l. is de uitzending online te zien op de website van het Klantcontact Café of bekijk hem direct hieronder!

Te gast zijn Jurriën Koops (directeur ABU), Ruben Lowenstein (manager Samsung Benelux), Hans Cleemput (directeur Customer Contact), Koen Spruijt (manager GGD afsprakenlijn) en Anja Hulsenboom (voorzitter RvA Klantcontact Quiz). Aan tafel wordt uitgebreid (en soms op het scherpst van de snede!) gesproken over de ontwikkelingen op de flexmarkt in Nederland en België, de tegenstellingen hierin en natuurlijk een blik op de toekomst. Ook de trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact outsourcing, ‘de monsterklus’ rondom de GGD afsprakenlijn en natuurlijk de Klantcontact Quiz als sector APK, passeren de revue.

Over de talkshow
Het Klantcontact Café is een online talkshow in herkenbaar tv format en is bedoeld voor iedereen die zich bezig houdt met (of geïnteresseerd is in) onderwerpen op bestuurlijk niveau binnen klantcontact omgevingen in Nederland en België. Beide landen hebben een onophoudelijke groeiende overlap aan netwerk (en dienstverlening) en zijn met elkaar verbonden door het Nederlands taalgebied. Roelof Hemmen, voor veel Nederlanders een bekende journalist en uitstekende presentator, is de talkshow host. De afleveringen duren ongeveer een uur en er zijn verschillende tafelgasten. Separaat, maar aanvullend op de talkshow afleveringen, worden er ook diepte-interviews gehouden met de verschillende tafelgasten. Deze aparte ‘topic stories’ zullen naast de talkshow zelf op de website van Klantcontact Café te zien zijn.

Klantcontact Café community
Kijkers van de talkshow kunnen ook lid worden van de ‘Klantcontact Café community’. Leden krijgen hiermee een gratis proefabonnement op het CustomerFirst Magazine, toegang tot exclusieve netwerk events/borrels, korting op klantcontact events en kunnen zich als publiek opgeven voor de opnames (‘behind the scenes’).

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen

Almere, 8 oktober 2024 Met gepaste trots melden wij dat INSPIRE en VANAD Engage als...

VANAD Engage breidt uit met de overname van INSPIRE en versnelt digitalisering

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Comfort Partners en Inspire Suriname: volledige integratie van processen, organisatie en systemen!

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!