1e aflevering van het Klantcontact Café is nu te zien!

De 1e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 10 december j.l. is de uitzending online te zien op de website van het Klantcontact Café of bekijk hem direct hieronder!

Te gast zijn Jurriën Koops (directeur ABU), Ruben Lowenstein (manager Samsung Benelux), Hans Cleemput (directeur Customer Contact), Koen Spruijt (manager GGD afsprakenlijn) en Anja Hulsenboom (voorzitter RvA Klantcontact Quiz). Aan tafel wordt uitgebreid (en soms op het scherpst van de snede!) gesproken over de ontwikkelingen op de flexmarkt in Nederland en België, de tegenstellingen hierin en natuurlijk een blik op de toekomst. Ook de trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact outsourcing, ‘de monsterklus’ rondom de GGD afsprakenlijn en natuurlijk de Klantcontact Quiz als sector APK, passeren de revue.

Over de talkshow
Het Klantcontact Café is een online talkshow in herkenbaar tv format en is bedoeld voor iedereen die zich bezig houdt met (of geïnteresseerd is in) onderwerpen op bestuurlijk niveau binnen klantcontact omgevingen in Nederland en België. Beide landen hebben een onophoudelijke groeiende overlap aan netwerk (en dienstverlening) en zijn met elkaar verbonden door het Nederlands taalgebied. Roelof Hemmen, voor veel Nederlanders een bekende journalist en uitstekende presentator, is de talkshow host. De afleveringen duren ongeveer een uur en er zijn verschillende tafelgasten. Separaat, maar aanvullend op de talkshow afleveringen, worden er ook diepte-interviews gehouden met de verschillende tafelgasten. Deze aparte ‘topic stories’ zullen naast de talkshow zelf op de website van Klantcontact Café te zien zijn.

Klantcontact Café community
Kijkers van de talkshow kunnen ook lid worden van de ‘Klantcontact Café community’. Leden krijgen hiermee een gratis proefabonnement op het CustomerFirst Magazine, toegang tot exclusieve netwerk events/borrels, korting op klantcontact events en kunnen zich als publiek opgeven voor de opnames (‘behind the scenes’).

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie