Bol.com, ATAG en Flanderijn winnaars van de Inspire Klantcontact Quiz 2020!

Na maandenlang voorbereiden en een voorprogramma vol met pre-quizzen, interviews en social media pret, vond op woensdag 16 september dan eindelijk de eerste editie van de Klantcontact Quiz plaats! Meer dan 1100 deelnemers vanuit bijna 50 deelnemende bedrijven deden mee aan het grootste en leukste online leerevent van Nederland. Op woensdag 23 september zijn de winnaars bekend gemaakt via een live online uitzending (van 20:00-21:00) onder leiding van Geeske te Gussinklo, directeur van de Klantenservicefederatie.

Wil je meer weten over inhoud van de resultaten? Klik dan HIER om de presentatie te downloaden die tijdens de uitzending is besproken met hierin alle informatie over de winnaars.

Op donderdag 24 september is Geeske te Gussinklo (Directeur van de Klantenservice Federatie ) bij de winnaars op bezoek geweest voor het langsbrengen van de Klantcontact Quiz Awards. Hieronder tref je de video van dit feestelijke gebeuren. Wij wensen jullie veel kijkplezier! 

Voor sommige deelnemers kwam het toch als een verassing dat de Klantcontact Quiz veel meer is dan een harde toets op kennis rondom het werken in het klantcontact. Het Quiz platform is in de basis een online leerplatform dat werkt op basis van cognitief leren,  deelnemers worden hierbij echt getraind op sectorgenerieke leerdoelen die elk jaar weer opnieuw worden opgesteld door experts uit de klantcontactsector.

Een ander leuk detail is dat het gemiddeld kennisniveau van alle deelnemers bij aanvang van de Klantcontact Quiz lag op een 5,9 (in rapportcijfer uitgedrukt); aan het eind van de Klantcontact Quiz was dit maar liefst een 9,1. De Klantcontact Quiz is er dus in geslaagd om het kennisniveau van alle deelnemers aanzienlijk te verhogen!

De winnaars
De winnaars van de Klantcontact Quiz 2020 zijn geworden:

‘Slimste Klantcontact medewerker’
Naam     : Yente Wittmer
Bedrijf    : Flanderijn

‘Slimste Klantcontact manager’
Naam     : Wendy Vink
Bedrijf    : ATAG

‘Slimste Klantcontact organisatie’
Naam     :  Team 3, Bol.com
Bedrijf    :  Bol.com, Teleperformance en Webhelp

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau voor de klantcontactsector en aanverwante office functies. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en...

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor...

(Inspire Podcast) SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?

In een tijdperk waarin digitalisering en technologische vooruitgang de norm lijken te zijn in de...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!