De Klantcontact Quiz richt Raad van Advies op

Het bestuur van de Klantcontact Quiz heeft onder leiding van Anja Hulsenboom een Raad van Advies (RvA) opgericht. De RvA geeft advies over de leerdoelen van het (online) kennisevenement en speelt hiermee een belangrijke rol in de vormgeving van de Quiz.

De leden van de RvA
De klantcontactsector kent verschillende disciplines, zoals Learning & Development, Compliance, Operationeel Management, Workforce Management, Outsourcing, etc. Om zo goed mogelijk geadviseerd te worden heeft het bestuur ervoor gekozen ervaren klantcontact professionals aan te trekken, met ieder hun eigen expertise in de klantcontactsector. De leden van de RvA zijn: Anja Hulsenboom (directeur Woonoz  en voorzitter van de RvA), Geeske te Gussinklo (Directeur Klantenservice Federatie), Alexander de Ruiter (CEO van OBI4wan), Ankie Straathof (Manager Customer Care & Sales Bijenkorf) en Niels van den Broek (Business Development Director Teleperformance). De mooie combinatie van leden zorgt voor brede vakinhoudelijke kennis van de klantcontactsector. Meer informatie over de RvA en de leden vindt u op www.klantcontactquiz.nl/raad-van-advies.

Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz is een initiatief van Inspire helpt organisaties en de gehele sector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. Het spelelement draagt bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Hiermee wordt ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) Corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrièreontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en...

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor...

(Inspire Podcast) SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?

In een tijdperk waarin digitalisering en technologische vooruitgang de norm lijken te zijn in de...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!