De Klantcontact Quiz richt Raad van Advies op

Het bestuur van de Klantcontact Quiz heeft onder leiding van Anja Hulsenboom een Raad van Advies (RvA) opgericht. De RvA geeft advies over de leerdoelen van het (online) kennisevenement en speelt hiermee een belangrijke rol in de vormgeving van de Quiz.

De leden van de RvA
De klantcontactsector kent verschillende disciplines, zoals Learning & Development, Compliance, Operationeel Management, Workforce Management, Outsourcing, etc. Om zo goed mogelijk geadviseerd te worden heeft het bestuur ervoor gekozen ervaren klantcontact professionals aan te trekken, met ieder hun eigen expertise in de klantcontactsector. De leden van de RvA zijn: Anja Hulsenboom (directeur Woonoz  en voorzitter van de RvA), Geeske te Gussinklo (Directeur Klantenservice Federatie), Alexander de Ruiter (CEO van OBI4wan), Ankie Straathof (Manager Customer Care & Sales Bijenkorf) en Niels van den Broek (Business Development Director Teleperformance). De mooie combinatie van leden zorgt voor brede vakinhoudelijke kennis van de klantcontactsector. Meer informatie over de RvA en de leden vindt u op www.klantcontactquiz.nl/raad-van-advies.

Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz is een initiatief van Inspire helpt organisaties en de gehele sector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. Het spelelement draagt bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Hiermee wordt ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) Corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrièreontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie