De Klantcontact Quiz richt Raad van Advies op

Het bestuur van de Klantcontact Quiz heeft onder leiding van Anja Hulsenboom een Raad van Advies (RvA) opgericht. De RvA geeft advies over de leerdoelen van het (online) kennisevenement en speelt hiermee een belangrijke rol in de vormgeving van de Quiz.

De leden van de RvA
De klantcontactsector kent verschillende disciplines, zoals Learning & Development, Compliance, Operationeel Management, Workforce Management, Outsourcing, etc. Om zo goed mogelijk geadviseerd te worden heeft het bestuur ervoor gekozen ervaren klantcontact professionals aan te trekken, met ieder hun eigen expertise in de klantcontactsector. De leden van de RvA zijn: Anja Hulsenboom (directeur Woonoz  en voorzitter van de RvA), Geeske te Gussinklo (Directeur Klantenservice Federatie), Alexander de Ruiter (CEO van OBI4wan), Ankie Straathof (Manager Customer Care & Sales Bijenkorf) en Niels van den Broek (Business Development Director Teleperformance). De mooie combinatie van leden zorgt voor brede vakinhoudelijke kennis van de klantcontactsector. Meer informatie over de RvA en de leden vindt u op www.klantcontactquiz.nl/raad-van-advies.

Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz is een initiatief van Inspire helpt organisaties en de gehele sector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. Het spelelement draagt bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Hiermee wordt ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) Corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrièreontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Gerelateerde nieuwsberichten

DSC_0840

Inspire stelt Anja Hulsenboom aan als toezichthouder Academy

Inspire Sourcing Solutions, expert op het gebied van klantcontact, heeft op maandag 15 april Anja Hulsenboom aangesteld als toezichthouder
INSP UU

Inspire breidt verder uit met premium (offshore) outsourcing services

Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group breidt haar activiteiten in Suriname verder uit. Met een nieuwe locatie in hoofdstad Paramaribo
Slimste-klantcontact-manager-2022-1

De winnaars zijn bekend!

Donderdag 29 september was het zover: de bekendmaking van de winnaars van de Klantcontact Quiz 2022! Lees hier alles
Open Varen Hijmen Vos 2

HR Inspire sessie op Open Varen: “Grip op personeelsverloop en het grote opzeggen!”

In het voorprogramma van Open Varen op 23 juni a.s. verzorgt Inspire een HR seminar met gastspreker Hijmen Vos,