Download gratis: het Inspire Sectoronderzoek 2020-2021

Het is weer zover: het jaarlijkse klantcontact Sectoronderzoek van Inspire is afgerond en kan nu worden gedownload via sectoronderzoek.nl!

Heeft de Wet Arbeid in Balans (WAB) in 2020 zijn doel bereikt en daadwerkelijk geleid tot meer vaste arbeidsovereenkomsten? Of is er door de coronacrisis bijvoorbeeld, juist sprake van meer flexwerk? Wat zijn de laatste trends & ontwikkelingen binnen klantcontactorganisaties? En hoeveel mensen werken er nu eigenlijk in de klantcontactsector? Dit en meer is onderzocht in het klantcontact Sectoronderzoek 2020-2021.

Dowload hier het sectoronderzoek 2020-2021! Een samenvatting van het onderzoek is te lezen in CustomerFirst Magazine (december editie).

Over Sectoronderzoek.nl
Sectoronderzoek.nl is hét onderzoek- en kennisplatform voor klantcontactprofessionals uit Nederland en België. Jaarlijks publiceren wij hier het klantcontact sectoronderzoek. Daarnaast organiseert de redactie maatwerk onderzoeken gericht op specifieke vraagstukken uit de klantcontactsector.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie