Download gratis: het Inspire Sectoronderzoek 2020-2021

Het is weer zover: het jaarlijkse klantcontact Sectoronderzoek van Inspire is afgerond en kan nu worden gedownload via sectoronderzoek.nl!

Heeft de Wet Arbeid in Balans (WAB) in 2020 zijn doel bereikt en daadwerkelijk geleid tot meer vaste arbeidsovereenkomsten? Of is er door de coronacrisis bijvoorbeeld, juist sprake van meer flexwerk? Wat zijn de laatste trends & ontwikkelingen binnen klantcontactorganisaties? En hoeveel mensen werken er nu eigenlijk in de klantcontactsector? Dit en meer is onderzocht in het klantcontact Sectoronderzoek 2020-2021.

Dowload hier het sectoronderzoek 2020-2021! Een samenvatting van het onderzoek is te lezen in CustomerFirst Magazine (december editie).

Over Sectoronderzoek.nl
Sectoronderzoek.nl is hét onderzoek- en kennisplatform voor klantcontactprofessionals uit Nederland en België. Jaarlijks publiceren wij hier het klantcontact sectoronderzoek. Daarnaast organiseert de redactie maatwerk onderzoeken gericht op specifieke vraagstukken uit de klantcontactsector.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Gerelateerde nieuwsberichten

Nieuw pand SU Inspire

Inspire breidt verder uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft een nieuwe locatie geopend in Suriname voor haar premium outsourcing dienstverlening. Op
Arbeidsmarkt Q32023

Arbeidsmarktmonitor Q3-2023: blijvende krapte, ondanks recessie

Nederland bevindt zich in een bijzondere situatie: ondanks een (technische) recessie blijft de werkloosheid met 3,6% ver onder de
Slimste-klantcontact-organisatie-2023

Klantcontact Quiz 2023: de winnaars zijn bekend!

Donderdag 28 september was het zover: de Klantcontact Quiz 2023! Meer dan 1300 klantcontact medewerkers en 128 klantcontact managers