Inspire behaalt NEN4400-1 certificering

Inspire Sourcing Solutions (Inspire) is per november 2019 NEN4400-1 gecertificeerd. De NEN4400-1 certificering is een belangrijk aandachtspunt voor bedrijven die zaken willen doen met een professioneel uitzendbureau. De certificering is door de branche zelf ontwikkeld in samenspraak met ondernemingen uit het bedrijfsleven en vakorganisaties. Doelstelling van de norm is om fraude en illegaliteit tegen te gaan.

Aanleiding certificering
Inspire streeft naar een toonaangevende positie in de uitzend- en sourcingmarkt in de klantcontactsector. Hier horen natuurlijk ook verschillende toonaangevende certificeringen en kwaliteit keurmerken bij, zegt Ilja Gleiser, CEO van Inspire. Per 1 januari 2020 zal de People tak (uitzendactiviteiten) lid zijn van de ABU en voor 2020 staan nog een aantal andere mooie certificeringen in de planning, hierover later meer.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Gerelateerde nieuwsberichten

Slimste-klantcontact-organisatie-2023

Klantcontact Quiz 2023: de winnaars zijn bekend!

Donderdag 28 september was het zover: de Klantcontact Quiz 2023! Meer dan 1300 klantcontact medewerkers en 128 klantcontact managers
Klantcontact-Cafe-DHL

(Podcast) DHL Parcel en de toekomst van klantcontact: meer of minder robots? Waar zit de ‘human touch’?

Pakketjes bezorgen op de maan? Het klinkt als een absurd sciencefictionscenario. Toch is dit het ultieme doel van DHL
syto3xs06fu-1024x683-1

De groeiende mismatch op de arbeidsmarkt in klantcontact

Klantcontact.nl interviewde Inspire Group over de groeiende mismatch tussen werkgevers en werknemers in de klantcontactsector. Wat zijn de gevolgen