Inspire behaalt NEN4400-1 certificering

Inspire Sourcing Solutions (Inspire) is per november 2019 NEN4400-1 gecertificeerd. De NEN4400-1 certificering is een belangrijk aandachtspunt voor bedrijven die zaken willen doen met een professioneel uitzendbureau. De certificering is door de branche zelf ontwikkeld in samenspraak met ondernemingen uit het bedrijfsleven en vakorganisaties. Doelstelling van de norm is om fraude en illegaliteit tegen te gaan.

Aanleiding certificering
Inspire streeft naar een toonaangevende positie in de uitzend- en sourcingmarkt in de klantcontactsector. Hier horen natuurlijk ook verschillende toonaangevende certificeringen en kwaliteit keurmerken bij, zegt Ilja Gleiser, CEO van Inspire. Per 1 januari 2020 zal de People tak (uitzendactiviteiten) lid zijn van de ABU en voor 2020 staan nog een aantal andere mooie certificeringen in de planning, hierover later meer.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie