Inspire hoofdsponsor KSF Jaarcongres

Inspire is dit jaar een van de hoofdsponsors van het KSF jaarcongres. Door de bijzondere periode waarin we momenteel leven is ervoor gekozen om het event volledig online te organiseren in de vorm van een interactieve talkshow. Het event wordt op donderdag 5 november om 14:00 uitgezonden en is speciaal voor klantcontactprofessionals, maar voor iedereen (kosteloos) toegankelijk.

Programma inhoud
Tijdens de KSF-talkshow spreekt dagvoorzitter Rens de Jong spraakmakende experts over de digitale transformatie in klantcontact: in dit jaar relevanter dan ooit. Geen speeches, geen lange presentaties, maar vlotte interviews en opinievorming live aan tafel. Break-outs tussendoor met experts op afstand.

Als uitzendspecialist in de klantcontactsector zal Inspire als hoofdsponsor, voor mensgerichte onderwerpen zoals bijvoorbeeld Flexwerken en Arbeidsrecht, haar expertise ter beschikking stellen. Meer informatie over het event vind je hier.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrièreontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie