Inspire opent Coronadossier

Het zijn gekke tijden: voor het eerst in de geschiedenis worden we in Nederland (en daarbuiten) geconfronteerd met ongelofelijke maatregelen om onszelf te beschermen tegen een akelige ziekte die ons allen kan treffen. Natuurlijk hebben wij vol begrip voor alle maatregelen, hoe zwaar ze ook zijn.

De economische maatregelen hebben uiteraard impact op onze klanten, medewerkers, relaties en vakgenoten. Veel van onze Uitzendkrachten moeten thuiswerken en in sommige gevallen zijn de werkzaamheden geheel beëindigd (al dan niet tijdelijk). Regelmatig krijgen wij verschillende vragen vanuit onze medewerkers, opdrachtgevers en netwerk over het verloop (en impact) van de crisis. We hebben besloten deze te bundelen en te delen op een speciale informatiepagina over het Coronavirus, deze vind u hier.

Als medewerker of klant van Inspire verzoeken wij u vriendelijk om kennis te nemen van deze webpagina (u heeft hiervan ook een brief of e-mail ontvangen. We zullen deze ook regelmatig updaten (als er updates zijn natuurlijk). Momenteel zijn wij druk bezig met de voorbereidingen voor de situatie na de crisis: het is de verwachting dat het uitzendwerk namelijk sterk zal groeien als gevolg van deze crisis (uitbreiding van de flexibele schil). Wij zullen hier uitstekend op voorbereid zijn.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk voor u klaar!

Hartelijke groet,
Team Inspire

Gerelateerde nieuwsberichten

KCC Podcast Renewi 2

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en recycling. Het bedrijf ontstond
Foto-Gemenelandseweg

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor haar hoogwaardige outsourcingdiensten. Deze
Foto-Roelof-en-Hans

(Inspire Podcast) SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?

In een tijdperk waarin digitalisering en technologische vooruitgang de norm lijken te zijn in de wereld van klantcontact, maakt