Inspire opent Coronadossier

Het zijn gekke tijden: voor het eerst in de geschiedenis worden we in Nederland (en daarbuiten) geconfronteerd met ongelofelijke maatregelen om onszelf te beschermen tegen een akelige ziekte die ons allen kan treffen. Natuurlijk hebben wij vol begrip voor alle maatregelen, hoe zwaar ze ook zijn.

De economische maatregelen hebben uiteraard impact op onze klanten, medewerkers, relaties en vakgenoten. Veel van onze Uitzendkrachten moeten thuiswerken en in sommige gevallen zijn de werkzaamheden geheel beëindigd (al dan niet tijdelijk). Regelmatig krijgen wij verschillende vragen vanuit onze medewerkers, opdrachtgevers en netwerk over het verloop (en impact) van de crisis. We hebben besloten deze te bundelen en te delen op een speciale informatiepagina over het Coronavirus, deze vind u hier.

Als medewerker of klant van Inspire verzoeken wij u vriendelijk om kennis te nemen van deze webpagina (u heeft hiervan ook een brief of e-mail ontvangen. We zullen deze ook regelmatig updaten (als er updates zijn natuurlijk). Momenteel zijn wij druk bezig met de voorbereidingen voor de situatie na de crisis: het is de verwachting dat het uitzendwerk namelijk sterk zal groeien als gevolg van deze crisis (uitbreiding van de flexibele schil). Wij zullen hier uitstekend op voorbereid zijn.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk voor u klaar!

Hartelijke groet,
Team Inspire

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Klantcontact Quiz 2025 – jubileumeditie met impact!

De Klantcontact Quiz keert dit jaar terug in een vernieuwd jasje en hoe! Achter de...

Julien Hellebrekers gestart bij Inspire

Deze maand is Julien Hellebrekers gestart als (interim) Manager Uitzenden bij Inspire Group, het uitzendbureau...

Zelf werven of uitbesteden?

Wil je zelf werven of kies je voor uitbesteden? Wat is nu de slimme keuze...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!