Inspire sluit zich aan bij de Klantenservice Federatie (KSF)

Inspire Sourcing Solutions, expert op het gebied van klantcontact, is lid geworden van de Klantenservice Federatie. De Klantenservice Federatie is een bruisende vereniging in de klantcontact sector en houdt zich onder andere bezig met de sectorale belangenbehartiging in politiek Den Haag en collectieve ontwikkeling van de sector via marktonderzoek, inhoudelijk nieuws uit eigen events en door in te spelen op actualiteiten. Met bijna 200 leden en meer dan 150.000 mensen die dagelijks werkzaam zijn met professioneel klantcontact, heeft de Klantenservice Federatie een serieuze verantwoordelijkheid in de klantcontact sector

Partnership
Het delen van kennis met branchegenoten -en in partnership werken aan het continu verbeteren van de sector prestaties- is een van de belangrijkste redenen van Inspire om lid te worden van de Klantenservice Federatie, zegt Ilja Gleiser, CEO van Insprire: “al jaren merken wij dat bedrijven in een toenemende mate op zoek zijn naar vernieuwende klantcontact modellen om het rendement en klanttevredenheid in onze sector te verhogen. Als expert in klantcontact leunen wij op ruim 20 jaar ervaring op het gebied van klantcontact vraagstukken. Het KSF lidmaatschap is voor ons een interessante aanvulling om kennis te delen met branchegenoten, waardoor we samen het kennis- en innovatieniveau van de sector kunnen verhogen.”     

Samen bereiken we meer
De Klantenservice Federatie is verheugd met het lidmaatschap van Directeur Geeske te Gussinklo: “Inspire is van harte welkom bij de vereniging. Het is leuk als organisaties dingen weer anders doen dan gebruikelijk, bij voorbeeld op het gebied van opleiden. De arbeidsmarkt is ook zeker een belangrijk speerpunt van de KSF. We zijn benieuwd naar hun inbreng. Hoe meer leden zich aansluiten bij de vereniging, hoe beter we de sector kunnen vertegenwoordigen en hoe meer kennis er te delen is.”

Over Inspire Sourcing Solutions
Inspire is specialist in hoogwaardige sourcing oplossingen voor de klantcontactsector. De dienstverlening loopt uiteen van het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Met haar performance outsourcing oplossingen neemt zij de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Werken met Inspire betekent werken met de beste medewerkers en een constante focus op verbetering en kwaliteit van álle klantcontactprocessen.

Wilt u meer weten over de inhoud van dit persbericht of wat Inspire kan betekenen voor uw organisatie, neem dan contact op met:

De heer Ilja Gleiser
CEO

T 085- 047 7741
M 06- 3953 1429
E ilja@inspire-group.nl
W www.inspire-group.nl

Mevrouw Anja Hulsenboom
Toezichthouder Inspire Academy

T 085- 047 7741
M 06- 5537 4222
E anja@inspire-group.nl
W www.inspire-group.nl

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: blijvende arbeidskrapte remt de economie en dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor (met een analyse op de CBS data) volgt hierbij een samenvatting vanuit de UWV Arbeidsmarktprognose
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie