Inspire Sourcing Solutions, expert op het gebied van klantcontact, heeft binnen haar Academy gekozen voor het inzetten van Artificial Intelligence voor het opleiden van medewerkers. Via een revolutionair e-learning systeem, dat werkt op basis van cognitief leren, worden medewerkers opgeleid op het gebied van AVG Compliance, servicegericht klantcontact en salesgericht klantcontact. In vergelijking met traditionele e-learning systemen of klassikale trainingen, worden leertrajecten hierdoor sterk verkort, terwijl de kwaliteit van de opleiding stijgt.
Het vakblad Customerfirst vroeg aan Inspire hoe dit precies in zijn werk gaat. Het artikel is gepubliceerd in het Customerfirst Magazine (editie mei 2019): klik hier om dit artikel te downloaden of bekijk het artikel hier online.
Over Inspire Sourcing Solutions
Inspire is specialist in hoogwaardige sourcing oplossingen voor de klantcontactsector. De dienstverlening loopt uiteen van het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Met haar performance outsourcing oplossingen neemt zij de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Werken met Inspire betekent werken met de beste medewerkers en een constante focus op verbetering en kwaliteit van álle klantcontactprocessen.
Wilt u meer weten over de inhoud van dit persbericht of wat Inspire kan betekenen voor uw organisatie, neem dan contact op met:
De heer Ilja Gleiser
CEO
T 085- 047 7741
M 06- 3953 1429
E ilja@inspire-group.nl
W www.inspire-group.nl
Mevrouw Anja Hulsenboom
Toezichthouder Inspire Academy
T 085- 047 7741
M 06- 5537 4222
E anja@inspire-group.nl
W www.inspire-group.nl