Interview CustomerFirst met Inspire: nieuw sourcingmodel voor de klantcontactsector

De Nederlandse klantcontactsector is een interessant onderzoek rijker: het jaarlijkse arbeidsmarktonderzoek uitgevoerd door uitzend- en sourcingspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire). Wat beweegt Inspire tot dit initiatief? Wat is het verhaal achter Inspire en wat zijn hun drijfveren? Deze vragen waren voor vakblad CustomerFirst aanleiding om een interview te houden met Chantal Hajenius, COO binnen Inspire. Op woensdag 13 november publiceerde CustomerFirst dit interview online op customerfirst.nl. Klik hier voor het hele interview.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Gerelateerde nieuwsberichten

KCC Podcast Renewi 2

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en recycling. Het bedrijf ontstond
Foto-Gemenelandseweg

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor haar hoogwaardige outsourcingdiensten. Deze
Foto-Roelof-en-Hans

(Inspire Podcast) SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?

In een tijdperk waarin digitalisering en technologische vooruitgang de norm lijken te zijn in de wereld van klantcontact, maakt