Interview CustomerFirst met Inspire: nieuw sourcingmodel voor de klantcontactsector

De Nederlandse klantcontactsector is een interessant onderzoek rijker: het jaarlijkse arbeidsmarktonderzoek uitgevoerd door uitzend- en sourcingspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire). Wat beweegt Inspire tot dit initiatief? Wat is het verhaal achter Inspire en wat zijn hun drijfveren? Deze vragen waren voor vakblad CustomerFirst aanleiding om een interview te houden met Chantal Hajenius, COO binnen Inspire. Op woensdag 13 november publiceerde CustomerFirst dit interview online op customerfirst.nl. Klik hier voor het hele interview.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen

Almere, 8 oktober 2024 Met gepaste trots melden wij dat INSPIRE en VANAD Engage als...

VANAD Engage breidt uit met de overname van INSPIRE en versnelt digitalisering

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Comfort Partners en Inspire Suriname: volledige integratie van processen, organisatie en systemen!

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!