Interview CustomerFirst met Inspire: nieuw sourcingmodel voor de klantcontactsector

De Nederlandse klantcontactsector is een interessant onderzoek rijker: het jaarlijkse arbeidsmarktonderzoek uitgevoerd door uitzend- en sourcingspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire). Wat beweegt Inspire tot dit initiatief? Wat is het verhaal achter Inspire en wat zijn hun drijfveren? Deze vragen waren voor vakblad CustomerFirst aanleiding om een interview te houden met Chantal Hajenius, COO binnen Inspire. Op woensdag 13 november publiceerde CustomerFirst dit interview online op customerfirst.nl. Klik hier voor het hele interview.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Zelf werven of uitbesteden?

Wil je zelf werven of kies je voor uitbesteden? Wat is nu de slimme keuze...

Inspire zet Klantcontact Quiz voort – VANAD Engage is hoofdsponsor

Inspire, sinds eind 2023 onderdeel van VANAD Group, zet de Klantcontact Quiz in 2025 voort....

INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen

Almere, 8 oktober 2024 Met gepaste trots melden wij dat INSPIRE en VANAD Engage als...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!