Jaarlijks arbeidsmarktonderzoek Inspire – CustomerFirst

Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met CustomerFirst de handen ineen geslagen voor een jaarlijks Arbeidsmarktonderzoek in de klantcontactsector. Doelstelling hiervan is om bedrijven en professionals in de klantcontactsector meer inzicht te geven in de laatste ontwikkelingen en trends op de arbeidsmarkt. Het betreft een doorlopend onderzoek waarbij de bevindingen 2 keer per jaar worden gepubliceerd in het CustomerFirst Magazine en op de website van CustomerFirst (https://customerfirst.nl).

Aanleiding onderzoek
Als gespecialiseerd uitzendbureau (sourcing specialist) in de klantcontactsector streeft Inspire ernaar om haar klanten, relaties en branchegenoten zo goed als mogelijk te informeren over de laatste trends binnen de arbeidsmarkt in de klantcontactsector. In CustomerFirst heeft Inspire dé samenwerkingspartij gevonden om het onderzoek te ontwikkelen en te publiceren voor een relevant publiek.

Onderzoekcoördinator
Het onderzoek wordt gecoördineerd door Chantal Hajenius Sr. Talent Sourcer & HR Consultant binnen Inspire. Heeft u vragen over het onderzoek of wilt u meer weten over Inspire? Neem dan direct contact op met Chantal via chantal@inspire-group.nl

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie