Klantcontact Inspiratiedag!

Een magisch en leerzaam (online) event voor klantcontact professionals!

Over het event

De Klantcontact Inspiratiedag is een inspirerend en leerzaam event voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Het event is onderdeel van een serie events van Inspire met als doelstelling om de klantcontactsector leuker, slimmer en beter te maken! Andere events zijn bijvoorbeeld de Klantcontact Quiz en het Klantcontact Café.

Dit jaar zetten wij de Klantcontact Inspiratiedag volledig in het teken van de Klantcontact Quiz en de mooie MVO doelstellingen die wij samen met onze sponsoren (partners) hiermee proberen te realiseren. 

De Klantcontact Inspiratiedag wordt u aangeboden door Inspire Group, Nuance en TKC Digital!

Deelname aan de Klantcontact Inspiratiedag is uitsluitend op basis van uitnodiging. Kaarten zijn verkrijgbaar via de volgende organisaties (op basis van alfabet):
Athand, Content Guru, Continuum
Frankwatching, Inspire, Klantenservice FederatieMake-A-Wish Nederland, NuanceOBI4wan, Ohana Advies, RvA leden van de Klantcontact Quiz, Teleperformance, TKC Digital en Webhelp.

 

Programma 24 juni 2021

13:00 - 13:15

Ontvangst & kennismaking
Presentator Jelle zorgt voor een warm welkom en leuke onderlinge kennismaking

13:15 - 13:45

Magie Show met Hans Kazán!
Hans Kazan opent het event met een leuke magie show! Vanaf 13:35 is er ruimte om vragen te stellen aan Hans over zijn magische trucs!

13:45 - 14:00

Doelstellingen Klantcontact Quiz 2021
Lindy Maris van Make-A-Wish Nederland en Geeske te Gussinklo van de Klantenservice Federatie praten u kort bij over de MVO doelstellingen van de Klantcontact Quiz!

14:00 - 14:30

De toekomst van Customer Experience!
Bestselling auteur en internationaal spreker Steven van Belleghem geeft een inspirerende lezing over de toekomst van Customer Experience. Een absolute must see voor klantcontact professionals!

14:30 - 15:00

Just ask Steven!
Treed live in contact met Steven van Belleghem en stel je vragen!

15:00 - ??:??

Speeddate sessies!
Voor wie het wil en het leuk vindt organiseren we nog online speeddate sessies waarin je met andere gasten van het event kunt kennismaken, netwerken en napraten over het event! Echt een aanrader!

(!) No-show vergoeding voor het goede doel 
Dit event is met veel enthousiasme en passie opgezet voor klantcontact professionals en wordt je kosteloos aangeboden. Het event is mede gericht op het ondersteunen van de Klantcontact Quiz en het prachtige goede doel Make A Wish Nederland.

Indien je na inschrijving op dit event binnen 24 uur (voor start van het event) annuleert of niet aanwezig bent (no-show), dan sturen wij je een verzoek tot het betalen (IDEAL link per e-mail) van een no-show vergoeding van EUR15,00. Dit bedrag wordt direct overgemaakt naar Make A Wish Nederland. Wij rekenen op je begrip en sympathie hiervoor!

Over de Klantcontact Quiz

De Klantcontact Quiz helpt organisaties en de (klantcontactsector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in het klantcontact. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector waarbij het spelelement tevens bijdraagt aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit.

Over Steven van Belleghem

Steven is een expert in klantbeleving in een digitale wereld. Hij is een veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland en auteur van vijf bestverkochte boeken. Hij werd bekend door zijn eerste boek, The Conversation Manager, dat de prijs won voor het meest innovatieve marketingboek van 2010.

Over Make A Wish Nederland

Elke dag horen gemiddeld 3 families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Het gezinsleven verandert in één klap totaal. Die impact is moeilijk voor te stellen. Make-A-Wish Nederland wil al deze ernstig zieke kinderen tussen 3 en 18 jaar positieve energie geven.

Over Inspire

Als specialist in klantcontact willen wij vernieuwend en inspirerend zijn in onze sector. Door onze unieke totaal oplossing zijn wij de No1 Sourcing provider voor klantcontact organisaties.