KSF ondersteunt de Klantcontact Quiz

De Klantenservice Federatie (KSF), dé branchevereniging voor de klantcontactsector, ondersteunt de Klantcontact Quiz als gratis (online) kennisspel voor klantcontact organisaties. De vereniging vindt het positief belichten van de sector en de kwaliteit van klantcontact belangrijk en neemt daarom ook plaats in de Raad van Advies van de quiz. Met de Klantcontact Quiz worden medewerkers op een speelse manier getoetst en getraind op klantcontact vaardigheden. De quiz kent jaarlijks twee awards: ‘De slimste klantcontact organisatie’ en ‘De slimste klantcontact medewerker’.

Positieve aandacht voor klantcontact
De KSF en Inspire delen de visie en ambitie om te laten zien hoe leuk en waardevol werken in klantcontact is. Geeske te Gussinklo, Directeur van de KSF zegt hierover: “Het bevorderen van branchekennis onder klantcontact medewerkers en het op een leuke manier promoten van onze sector is natuurlijk een initiatief dat wij graag ondersteunen. Als branchevereniging zijn wij betrokken bij verschillende initiatieven in de markt, die de klantcontactsector op een positieve manier belichten. De Klantcontact Quiz is hier een mooi voorbeeld van: medewerkers worden op een leuke manier getoetst op branche generieke vaardigheden en het spelelement brengt medewerkers en bedrijven in de klantcontactsector op een vrolijke manier bij elkaar.”

KSF in de Raad van Advies
De Klantcontact Quiz wordt jaarlijks halverwege september gehouden. Op 1 oktober is dan de prijsuitreiking, die plaatsvindt op locatie van de winnende organisatie(s). Een notaris ziet toe op een eerlijk verloop van de winnaarselectie. Geeske te Gussinklo zal namens het KSF plaatsnemen in de Raad van Advies van de Klantcontact Quiz en hiermee een actieve bijdrage leveren aan de inhoud van het programma en leerstof. Ook de prijsuitreiking wordt door te Gussinklo verzorgd.

Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz helpt organisaties en de gehele sector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. Het spelelement draagt bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Hiermee wordt ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) Corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrièreontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Voor vragen over dit Nieuwsbericht kunt u zich wenden tot:

Ilja Gleiser                                                      
CEO Inspire                                                            
ilja@inspire-group.nl                                   

Geeske te Gussinklo
Directeur KSF
geeske.tegussinklo@klantenservicefederatie.nl        

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen

Almere, 8 oktober 2024 Met gepaste trots melden wij dat INSPIRE en VANAD Engage als...

VANAD Engage breidt uit met de overname van INSPIRE en versnelt digitalisering

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Comfort Partners en Inspire Suriname: volledige integratie van processen, organisatie en systemen!

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!