De arbeidskrapte dwingt bedrijven en Klantcontact managers tot het maken van keuzes, zo is terug te lezen in het interview met Inspire Group op vakmedium Ziptone. Technologie en offshore oplossingen kunnen bijdragen aan de continuïteit en het betaalbaar houden van klantenservice afdelingen. Toch zijn de kansen en resultaten rondom offshore outsourcing nog niet zo bekend bij het merendeel van de Nederlandse Klantcontact professionals.
Om deze reden start het eventteam van het (Inspire) Klantcontact Café volgende week met een een groot onderzoek naar de bekendheid, impact en kansen rondom offshore outsourcing in relatie tot de stand van de Nederlandse arbeidsmarkt. De resultaten van het onderzoek worden door presentator Roelof Hemmen besproken met arbeidsdeskundige Wim Davidse. Volg onze media kanalen voor een update van de publicatiedatum!
Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen.
De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontact personeel tot aan (offshore) outsourcing.