Nieuws
Volg hier alle ontwikkelingen van Inspire!
- Home
- Nieuws

Arbeidsmarktonderzoek klantcontactsector 2019-2020
Op vrijdag 6 december is het CustomerFirst magazine (het enige echte vakblad in de klantcontact

Interview CustomerFirst met Inspire: nieuw sourcingmodel voor de klantcontactsector
De Nederlandse klantcontactsector is een interessant onderzoek rijker: het jaarlijkse arbeidsmarktonderzoek uitgevoerd door uitzend- en

Inspire behaalt NEN4400-1 certificering
Inspire Sourcing Solutions (Inspire) is per november 2019 NEN4400-1 gecertificeerd. De NEN4400-1 certificering is een

Jaarlijks arbeidsmarktonderzoek Inspire – CustomerFirst
Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met CustomerFirst de handen ineen geslagen voor een jaarlijks

Chantal Hajenius versterkt Inspire Sourcing team
Chantal Hajenius is in dienst getreden als Senior Talent Sourcer & HR Consultant bij Inspire

Sharon Snoek lid van het Inspire Expertteam
Per 1 juli 2019 is Sharon Snoek toegetreden als Consultant Customer Experience & Social Media

Inspire zet in op Artificial Intelligence binnen klantcontact opleidingen
Inspire Sourcing Solutions, expert op het gebied van klantcontact, heeft binnen haar Academy gekozen voor

Inspire sluit zich aan bij de Klantenservice Federatie (KSF)
Inspire Sourcing Solutions, expert op het gebied van klantcontact, is lid geworden van de Klantenservice

Inspire stelt Anja Hulsenboom aan als toezichthouder Academy
Inspire Sourcing Solutions, expert op het gebied van klantcontact, heeft op maandag 15 april Anja