Nieuws

Volg hier alle ontwikkelingen van Inspire!

Quiz

Klantcontact Quiz 2021!

Het is eindelijke zover! Na maanden van voorbereiden vond op donderdag 14 oktober j.l. de Inspire Klantcontact Quiz 2021
foto Inspire-KSF

Inspire sponsor van KSF HR congres

Als HR & Uitzendspecialist voor de klantcontactsector is Inspire dit jaar een van de hoofdsponsors van het KSF HR
SER

De toekomst van flexwerk en impact op klantcontact organisaties: het advies van de SER

Op 2 juni verscheen het advies van de SER. Het zijn voorstellen om de wendbaarheid en veerkrachten van onze
Midden-Header

Inspire lanceert de Klantcontact Inspiratiedag!

Op donderdag 24 juni a.s. tussen 13:00 – 15:00 is de Klantcontact Inspiratiedag! Dit is een inspirerend en leerzaam
NEN-4400-1-SNA

Inspire slaagt opnieuw voor NEN4400-1 certificering

Inspire is opnieuw geslaagd voor haar NEN4400-1 certificering. De NEN4400-1 certificering is een belangrijk aandachtspunt voor bedrijven die zaken
Leader Afl 2

2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café is nu te zien!

De 2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland en België, is een
Aankondiging-gasten-1024x580

Bekendmaking tafelgasten aflevering 29 april a.s.!

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans Kazàn, Nederlands bekendste goochelaar
Cafe tafelgasten

29 april 2021: tweede aflevering van het Klantcontact Café!

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans Kazàn, Nederlands bekendste goochelaar
1 april grap Hans Kazan

Nieuwe baan Hans Kazàn is 1 april grap voor goed doel

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans Kazàn, Nederlands bekendste goochelaar