Nieuws

Klantcontact Quiz 2021!

Het is eindelijke zover! Na maanden van voorbereiden vond op donderdag 14 oktober j.l. de...

Inspire sponsor van KSF HR congres

Als HR & Uitzendspecialist voor de klantcontactsector is Inspire dit jaar een van de hoofdsponsors...

De toekomst van flexwerk en impact op klantcontact organisaties: het advies van de SER

Op 2 juni verscheen het advies van de SER. Het zijn voorstellen om de wendbaarheid...

Inspire lanceert de Klantcontact Inspiratiedag!

Op donderdag 24 juni a.s. tussen 13:00 – 15:00 is de Klantcontact Inspiratiedag! Dit is...

Inspire slaagt opnieuw voor NEN4400-1 certificering

Inspire is opnieuw geslaagd voor haar NEN4400-1 certificering. De NEN4400-1 certificering is een belangrijk aandachtspunt...

2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café is nu te zien!

De 2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland...

Bekendmaking tafelgasten aflevering 29 april a.s.!

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans...

29 april 2021: tweede aflevering van het Klantcontact Café!

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans...

Nieuwe baan Hans Kazàn is 1 april grap voor goed doel

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans...