Performance

Wij optimaliseren de klantcontactprocessen van onze opdrachtgevers of nemen deze uit handen.

Interim management

De groeiende vraag naar expertise vergt steeds meer van klantcontact organisaties en betrokken afdelingen en medewerkers. Inspire beschikt over een groot netwerk van Klantcontact professionals die flexibel ingezet kunnen worden bij onze opdrachtgevers. 

Naast ons ‘expert netwerk’ beschikken wij ook over eigen consultants die zijn gespecialiseerd in het optimaliseren van klantcontact afdelingen, Work Force Management, het implementeren van nieuwe technologieën of het verbeteren van de prestaties (KPI Management). 

Offshore Outsourcing

Inspire heeft kantoren in Nederland en Suriname. Vanuit onze locaties in Suriname stellen wij goed en gemotiveerd klantcontactpersoneel ter beschikking die werken op de systemen & processen van onze klanten. Onze klanten besparen hierdoor tot 40% op hun personeelskosten.  Bovendien is het verloop veel lager waardoor er meer rust, continuïteit en kwaliteit in de operatie ontstaat, bijvoorbeeld ten aanzien van het borgen van de servicelevels.

Als outsourcing specialist helpen we natuurlijk graag met alle uitdagingen van onze klanten op het gebied klantcontact. We leunen op ruim 25 jaar callcenter ervaring en werken voor veel bekende en gerenommeerde Nederlandse bedrijven.

Over ons

Als specialist in klantcontact willen wij vernieuwend en inspirerend zijn in onze sector. Met onze unieke totaal oplossing willen wij de No1 Sourcing provider zijn voor klantcontact organisaties.

Vrijheid-02

Inspire Academy

De Inspire Academy biedt verschillende vakopleidingen waarmee medewerkers zich kunnen doorontwikkelen binnen de klantcontact branche. Hiermee dragen wij bij aan het continu verbeteren van de dienstverlening van onze opdrachtgevers.