Performance

Wij optimaliseren de klantcontactprocessen van onze opdrachtgevers of nemen deze uit handen.

Interim management

De groeiende vraag naar expertise vergt steeds meer van klantcontact organisaties en betrokken afdelingen en medewerkers. Inspire beschikt over een groot netwerk van Klantcontact professionals die flexibel ingezet kunnen worden bij onze opdrachtgevers. 

Naast ons ‘expert netwerk’ beschikken wij ook over eigen consultants die zijn gespecialiseerd in het optimaliseren van klantcontact afdelingen, Work Force Management, het implementeren van nieuwe technologieën of het verbeteren van de prestaties (KPI Management). 

 

Kantoor-12
Kantoor-09

Managed Flexpools

Met onze Managed Flexpool oplossingen leveren wij klantcontact medewerkers  op locatie van onze opdrachtgevers én zijn wij verantwoordelijk voor de Team (KPI) resultaten. Zaken als het leveren van voldoende gekwalificeerd personeel,  kennismanagement en het behalen van de gestelde doelstellingen (KPI’s) vallen hierbij onder de verantwoordelijkheid van Inspire

De Managed Flexpools van Inspire zijn uitermate geschikt ter (tijdelijke) ondersteuning van grote klantcontact projecten, maar zeker ook als benchmark op bestaande klantcontact omgevingen. 

Over ons

Als specialist in klantcontact willen wij vernieuwend en inspirerend zijn in onze sector. Met onze unieke totaal oplossing willen wij de No1 Sourcing provider zijn voor klantcontact organisaties.

Kantoor-05

Inspire Academy

De Inspire Academy biedt verschillende vakopleidingen waarmee medewerkers zich kunnen  doorontwikkelen binnen de klantcontact branche. Hiermee dragen wij bij aan het continu verbeteren van de dienstverlening van onze opdrachtgevers.