(Podcast) In gesprek met de ABU: arbeidskrapte neemt toe en waarom blijft Flexwerk zo populair?

In het interview wordt stilgestaan bij de arbeidskrapte die eigenlijk pas net is begonnen, nog decennia doorgaat en het ergste moet nog komen! Ook staan we stil bij de rol van de media en politiek die Nederland maar als ‘kampioen flexwerken’ blijven positioneren, maar hierin niet altijd het complete verhaal vertellen. Veruit de meeste flex-contracten zijn tijdelijke contracten bij werkgevers zelf en nergens in Europa dragen werkgevers zoveel personeelsrisico als in Nederland. Kortom: is de overheid zelf debet aan de populariteit van flexwerken?

Klantcontact Café Podcast
Het Klantcontact Café is een inspirerende media platform voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten.

Over Inspire, de organisator
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen.

De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontact personeel tot aan (offshore) outsourcing.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Klantcontact Quiz 2025 – jubileumeditie met impact!

De Klantcontact Quiz keert dit jaar terug in een vernieuwd jasje en hoe! Achter de...

Julien Hellebrekers gestart bij Inspire

Deze maand is Julien Hellebrekers gestart als (interim) Manager Uitzenden bij Inspire Group, het uitzendbureau...

Zelf werven of uitbesteden?

Wil je zelf werven of kies je voor uitbesteden? Wat is nu de slimme keuze...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!