Sectoronderzoek klantcontact industrie

Inspire in samenwerking met CustomerFirst, OBI4wan, Woonoz en Graydon.

Uw deelname als klantcontactprofessional

Over het onderzoek
Veel bedrijven en professionals die veel met klantcontact te maken hebben, volgen de ontwikkelingen in de sector op de voet. Onderwerpen zoals bijvoorbeeld de arbeidsmarkt, veranderende wet & regelgeving, technologische trends e.d., zijn natuurlijk belangrijke zaken om te volgen.  

Als gespecialiseerd uitzendbureau heeft Inspire met enkele expertise partners in de klantcontactsector de handen ineen geslagen om onderzoek te doen naar de trends en ontwikkelingen in de klantcontactsector. Het sectoronderzoek wordt vanuit Inspire gecoördineerd en uitgevoerd; distributie wordt door mediapartner CustomerFirst georganiseerd. Inspire zal als uitzend- en sourcingspecialist zich binnen het sectoronderzoek vooral richten op de arbeidsmarkt en outsourcing. Daarnaast zijn OBI4wan, Woonoz en Graydon als sponsor aangehaakt met ieder een eigen expertiserol.

OBI4wan, marktleider op het gebied van webcare c.q. online klantenservice oplossingen, heeft diepe kennis van digitale klantcontact processen en artificial intelligence. Woonoz is specialist op het gebied van digitaal leren en heeft meer dan 20 jaar opleidingsexpertise in de klantcontactsector. Graydon is een grote Nederlandse dataspecialist met veel kennis van bedrijven en sectoren. Samen met Inspire dragen deze partijen bij aan een volwaardig sectoronderzoek met interessante en unieke inzichten op het gebied van trends en ontwikkelingen binnen de klantcontactsector, opleiding en kennismanagement en de omvang van de klantcontactsector in banen en omzet.

Het interview
Een belangrijk onderdeel van het onderzoek is een interview met minimaal 350 klantcontactprofessionals (per jaar) die hoofd- en/of medeverantwoordelijk zijn voor een klantcontact organisatie.  Valt u binnen deze doelgroep? Dan komen we graag in contact met u!  Het interview duurt circa 10 minuten en vindt telefonisch plaats op een voor u geschikt moment.

Onze waardering
Als dank en waardering voor uw deelname ontvangt u van ons het magazine van CustomerFirst waarin het artikel wordt geplaatst. De onderzoeksperiode loopt elk jaar van augustus tot en met november. Publicatie van het onderzoek vindt plaats in december. U ontvangt van ons automatisch bericht hierover.

Opgeven
Meedoen is simpel: klik op de oranje ‘Ja, ik doe mee’ -button aan de rechterzijde en laat uw naam en contactgegevens achter. Onze marktonderzoekmedewerker neemt vervolgens contact met u op voor het interview (of het maken van een telefonische afspraak hiervoor). 

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Wilt u meedoen?

Druk op onderstaande knop om uzelf aan te melden. Bij voorbaat hartelijk dank!

Heeft u nog vragen over het onderzoek of wilt u meer weten over Inspire?  Neem dan direct contact met :

Chantal Hajenius
COO
M 06-2250 5100
chantal@inspire-group.nl

Veel gestelde vragen:

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau (sourcing specialist) in de klantcontactsector. Onze organisatie is gespecialiseerd in het werven, opleiden en uitzenden van klantcontactmedewerkers en maatwerkoplossingen als Managed Insourcing. Door onze unieke totaaloplossing kunnen wij onze opdrachtgevers volledig ontzorgen op het gebied van klantcontactoplossingen tegen een hoge kwaliteit en scherpe prijs. 

Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt. Ook worden uw persoons- en bedrijfsgegevens niet gepubliceerd.

Als gespecialiseerd uitzendbureau in de klantcontactsector streven wij ernaar om onze klanten,  relaties en branchegenoten zo goed als mogelijk te informeren over de laatste trends op het gebied van klantcontact en de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt in het bijzonder. Wij doen dit onderzoek  op eigen kosten en in samenwerking met CustomerFirst.

Uw gegevens zijn verrijkt op basis van vrij opvraagbare bronnen op het internet zoals bijvoorbeeld Google en LinkedIn. Uw gegevens worden verder niet bewaard of verrijkt zonder uw nadrukkelijke toestemming.