Het Inspire Arbeidsmarktonderzoek dat in december 2019 is gepubliceerd in CustomerFirst Magazine, is zeer positief ontvangen binnen de klantcontactsector. Het heeft verschillende organisaties zelfs geïnspireerd om het initiatief een warm hart toe te dragen en het onderzoek te ondersteunen. Dit jaar zal het Arbeidsmarktonderzoek zodoende worden uitgebreid naar een volwaardig sectoronderzoek, met zijn eigen unieke en relevante onderzoekpunten voor klantcontact professionals en organisaties.
Sponsoren
Het sectoronderzoek zal wederom vanuit Inspire worden gecoördineerd en uitgevoerd; distributie zal door mediapartner CustomerFirst worden georganiseerd. Inspire zal als uitzend- en sourcingspecialist zich binnen het sectoronderzoek vooral richten op de arbeidsmarkt en outsourcing. Daarnaast zijn OBI4wan, Woonoz en Graydon als sponsor aangehaakt met ieder een eigen expertiserol.
OBI4wan, marktleider op het gebied van webcare c.q. online klantenservice oplossingen, heeft diepe kennis van digitale klantcontact processen en artificial intelligence. Woonoz is specialist op het gebied van digitaal leren en heeft meer dan 20 jaar opleidingsexpertise in de klantcontactsector. Graydon is een grote Nederlandse dataspecialist met veel kennis van bedrijven en sectoren. Samen met Inspire zullen deze partijen bijdragen aan een volwaardig sectoronderzoek met interessante en unieke inzichten op het gebied van trends en ontwikkelingen binnen de klantcontactsector, opleiding en kennismanagement en de omvang van de klantcontactsector in banen en omzet.
Uniek en gratis onderzoek voor dé klantcontactprofessional
Wat het onderzoek uniek en sterk maakt is dat wij onze onderzoeksgebieden richten op actuele vraagstukken, ervaringen, visie en besluitvorming van klantcontactprofessionals, zegt Ilja Gleiser, CEO van Inspire: “Onze doelstelling is om jaarlijks meer dan 1000 klantcontact professionals op tactisch en strategisch niveau mee te laten doen aan het onderzoek. Dit is een ongekend hoog aantal respondenten voor een sectoronderzoek op dit niveau, maar hierdoor krijg je wel een heel zuiver beeld van de trends en ontwikkelingen binnen de sector. Wij vertalen dit naar een mooie whitepaper die voor iedereen gratis is te downloaden. We willen hiermee echt ons steentje bijdragen aan het verbeteren en ontwikkelen van de klantcontactsector.â€
Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.