2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café is nu te zien!

De 2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 29 april j.l. is de uitzending online te zien op de website van het Klantcontact Café of bekijk hem direct hieronder!

Te gast zijn Martijn Franssen van KPN (Director of Digital Transformation), Sandra van Maarseveen van Eneco (Manager Customer Care & Operations) en Leslie Cottenjé van Hello Customer (CEO).

Roelof Hemmen interviewt op een leuke en scherpe manier de tafelgasten over de ontwikkelingen op het gebied van ‘Digitale transformatie in klantcontact’. Hoe ver zijn KPN en Eneco met het digitaliseren van hun klantcontact kanalen en zijn klanten hier wel zo blij mee? Zorgt het robotiseren van klantcontact niet voor minder empathisch klantcontact en het verlies van klanten en/of werkgelegenheid? Of biedt het juist kansen voor klanten en bedrijven? Wat zijn de risico’s, lessons learned en welke mooie praktijkvoorbeelden zijn er reeds? En hoe kijken ze hier in België tegenaan? Je ziet en hoort het allemaal in deze nieuwe aflevering van het Klantcontact Café!

Over de talkshow
Het Klantcontact Café is een online talkshow in herkenbaar tv format en is bedoeld voor iedereen die zich bezig houdt met (of geïnteresseerd is in) onderwerpen op bestuurlijk niveau binnen klantcontact omgevingen in Nederland en België. Beide landen hebben een onophoudelijke groeiende overlap aan netwerk (en dienstverlening) en zijn met elkaar verbonden door het Nederlands taalgebied. Roelof Hemmen, voor veel Nederlanders een bekende journalist en uitstekende presentator, is de talkshow host. De afleveringen duren ongeveer een uur en er zijn verschillende tafelgasten. Separaat, maar aanvullend op de talkshow afleveringen, worden er ook diepte-interviews gehouden met de verschillende tafelgasten. Deze aparte ‘topic stories’ zullen naast de talkshow zelf op de website van Klantcontact Café te zien zijn.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen

Almere, 8 oktober 2024 Met gepaste trots melden wij dat INSPIRE en VANAD Engage als...

VANAD Engage breidt uit met de overname van INSPIRE en versnelt digitalisering

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Comfort Partners en Inspire Suriname: volledige integratie van processen, organisatie en systemen!

In 2023 maakte installatiebedrijf Comfort Partners, onderdeel van een zeer grote bedrijvengroep, de stap naar...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!