(Podcast) In gesprek met de ABU: de toekomst van flexwerk en impact SER advies

In deze podcast van het Klantcontact Café (event van Inspire) gaat Roelof Hemmen in gesprek met Jurrien Koops, directeur van de ABU en lid Algemeen bestuur van VNO-NCW, de grootste werkgeversorganisatie van Nederland. In het interview wordt uitgebreid stilgestaan bij de arbeidskrapte en de gevolgen hiervan op werkgevers, de ongewenste uitwerking van WAB (Wet arbeidsmarkt in balans), de definitie van ‘goed flexwerk’ en natuurlijk de impact van het SER advies op de toekomst van Flexwerk.

Je kunt de podcast hier beluisteren!

Klantcontact Café Podcast
Het Klantcontact Café is een inspirerende media platform voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Na de succesvolle pilot van het Klantcontact Café als (online) talkshow, is het media platform nu uitgebreid met een podcast rubriek. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten.

Over Inspire, de organisator
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Zelf werven of uitbesteden?

Wil je zelf werven of kies je voor uitbesteden? Wat is nu de slimme keuze...

Inspire zet Klantcontact Quiz voort – VANAD Engage is hoofdsponsor

Inspire, sinds eind 2023 onderdeel van VANAD Group, zet de Klantcontact Quiz in 2025 voort....

INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen

Almere, 8 oktober 2024 Met gepaste trots melden wij dat INSPIRE en VANAD Engage als...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!