Inspire breidt verder uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft een nieuwe locatie geopend in Suriname voor haar premium outsourcing dienstverlening. Op dit moment opereert Inspire vanaf drie strategisch gekozen locaties in Paramaribo. Deze uitbreiding stelt de organisatie in staat om op doeltreffende wijze invulling te geven aan haar duurzame groeistrategie.

Groei naar 450 seats
De nieuwe locatie van Inspire Group is onderdeel van een kwalitatief opschaalplan om verder door te groeien in de Nederlandse offshore markt. CEO van Inspire Group, Ilja Gleiser, licht toe: ‘Steeds meer bedrijven ontdekken onze premium offshore dienstverlening waarmee we echt een verschil maken in de offshore BPO markt. We hebben niet de ambitie om de grootste BPO speler van Suriname te worden, maar wel absoluut de beste. Deze nieuwe locatie vervangt een oude locatie die we begin 2024 gaan sluiten. Voor januari staat een verdere uitbreiding gepland waarmee we komend jaar willen doorgroeien naar 450 seats.’

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontact personeel tot aan (offshore) outsourcing.

Gerelateerde nieuwsberichten

Arbeidsmarkt Q32023

Arbeidsmarktmonitor Q3-2023: blijvende krapte, ondanks recessie

Nederland bevindt zich in een bijzondere situatie: ondanks een (technische) recessie blijft de werkloosheid met 3,6% ver onder de
Slimste-klantcontact-organisatie-2023

Klantcontact Quiz 2023: de winnaars zijn bekend!

Donderdag 28 september was het zover: de Klantcontact Quiz 2023! Meer dan 1300 klantcontact medewerkers en 128 klantcontact managers
Klantcontact-Cafe-DHL

(Podcast) DHL Parcel en de toekomst van klantcontact: meer of minder robots? Waar zit de ‘human touch’?

Pakketjes bezorgen op de maan? Het klinkt als een absurd sciencefictionscenario. Toch is dit het ultieme doel van DHL