(Inspire Podcast) SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?

In een tijdperk waarin digitalisering en technologische vooruitgang de norm lijken te zijn in de wereld van klantcontact, maakt SNS Bank bewust een andere keuze. De bank zet in op een bijzondere strategie: het versterken van persoonlijk klantcontact. Te midden van de toenemende trend van geautomatiseerde dienstverlening en online interacties, onderscheidt SNS Bank zich door de menselijke factor centraal te stellen. In deze podcast interviewt presentator Roelof Hemmen Directeur Klantteams van de SNS Bank, Hans van der Ven. Is deze benadering een vernieuwende stap in de juiste richting, of waagt de bank zich aan een uitdagend avontuur dat tegen de stroom ingaat? Wat zijn de kansen en uitdagingen die deze strategie meebrengt en wat zijn de lessons learned? Antwoorden op deze vragen (en nog veel meer!) hoor je in deze nieuwe aflevering van het (Inspire) Klantcontact Café!

Luister hier de podcast!

Over Hans van der Ven
“Al meer dan 30 jaar ben ik werkzaam geweest binnen diverse bedrijven als eindverantwoordelijk manager van klantcontact en andere grote operationele afdelingen. Als mens- en doelgerichte leider heb ik een uitgebreide staat van dienst in het leiden en optimaliseren van grootschalige afdelingen. Mijn passie ligt bij (grote) uitdagingen, waarbij ik kwakkelende afdelingen weer op de rails weet te krijgen. Altijd ben ik op zoek naar manieren medewerkers te ondersteunen bij het snel, efficiënt en met plezier uitvoeren van hun werk.”

Over het Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is een inspirerend media platform voor klantcontactprofessionals uit Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten.

Over Inspire, de organisator
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteits- en prestatievraagstukken binnen hun klantcontactomgeving (van front- tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontactprocessen. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontactpersoneel tot aan (offshore) outsourcing.

Wij wensen je veel luisterplezier!

Gerelateerde nieuwsberichten

KCC Podcast Renewi 2

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en recycling. Het bedrijf ontstond
Foto-Gemenelandseweg

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor haar hoogwaardige outsourcingdiensten. Deze
Nieuw pand SU Inspire

Inspire breidt verder uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft een nieuwe locatie geopend in Suriname voor haar premium outsourcing dienstverlening. Op