Interview CustomerFirst: De 3-in-1-kickstart van Inspire helpt bedrijven de crisis door

Bedrijven in Nederland kijken uit naar het moment dat ze weer verder kunnen bouwen. Een snelle weg terug is er volgens deskundigen niet en er wordt rekening gehouden met flinke economische krimp. Toch zijn er mogelijkheden om samen snel opwaarts te gaan. In een interview met CustomerFirst legt Ilja Gleiser (CEO van Inspire) uit hoe met behulp van het zogenaamde ‘3-in-1-kickstart model‘, bedrijven snel en met beperkt ondernemersrisico hun bedrijfsactiviteiten weer kunnen opstarten.

Het artikel is dinsdag 28 april online gepubliceerd op customerfirst.nl. Klik hier voor het hele interview.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Interim Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *