(Interview Inspire) Aanhoudende arbeidsmarktkrapte dwingt klantcontactmanager tot maken van keuzes

Vakmedium Ziptone interviewde Inspire Group over de huidige arbeidskrapte en kantelpunt in 2025 waarbij de Nederlandse beroepsbevolking niet meer groeit en zelfs kan krimpen. Welke oplossingen en keuzes zijn er voor Klantcontact managers om hun business continuïteit te garanderen? Lees hier het hele artikel!

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen.

De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontact personeel tot aan (offshore) outsourcing.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Zelf werven of uitbesteden?

Wil je zelf werven of kies je voor uitbesteden? Wat is nu de slimme keuze...

Inspire zet Klantcontact Quiz voort – VANAD Engage is hoofdsponsor

Inspire, sinds eind 2023 onderdeel van VANAD Group, zet de Klantcontact Quiz in 2025 voort....

INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen

Almere, 8 oktober 2024 Met gepaste trots melden wij dat INSPIRE en VANAD Engage als...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!