(Interview Inspire) Aanhoudende arbeidsmarktkrapte dwingt klantcontactmanager tot maken van keuzes

Vakmedium Ziptone interviewde Inspire Group over de huidige arbeidskrapte en kantelpunt in 2025 waarbij de Nederlandse beroepsbevolking niet meer groeit en zelfs kan krimpen. Welke oplossingen en keuzes zijn er voor Klantcontact managers om hun business continuïteit te garanderen? Lees hier het hele artikel!

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen.

De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontact personeel tot aan (offshore) outsourcing.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Inspire event: ‘The Future of Sourcing’

Op donderdag 16 mei organiseert Inspire in samenwerking met WFM-expert Stratex een kennissessie over de trends op...

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en...

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!