(Interview Inspire) Aanhoudende arbeidsmarktkrapte dwingt klantcontactmanager tot maken van keuzes

Vakmedium Ziptone interviewde Inspire Group over de huidige arbeidskrapte en kantelpunt in 2025 waarbij de Nederlandse beroepsbevolking niet meer groeit en zelfs kan krimpen. Welke oplossingen en keuzes zijn er voor Klantcontact managers om hun business continuïteit te garanderen? Lees hier het hele artikel!

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen.

De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontact personeel tot aan (offshore) outsourcing.

Gerelateerde nieuwsberichten

Slimste-klantcontact-organisatie-2023

Klantcontact Quiz 2023: de winnaars zijn bekend!

Donderdag 28 september was het zover: de Klantcontact Quiz 2023! Meer dan 1300 klantcontact medewerkers en 128 klantcontact managers
Klantcontact-Cafe-DHL

(Podcast) DHL Parcel en de toekomst van klantcontact: meer of minder robots? Waar zit de ‘human touch’?

Pakketjes bezorgen op de maan? Het klinkt als een absurd sciencefictionscenario. Toch is dit het ultieme doel van DHL
syto3xs06fu-1024x683-1

De groeiende mismatch op de arbeidsmarkt in klantcontact

Klantcontact.nl interviewde Inspire Group over de groeiende mismatch tussen werkgevers en werknemers in de klantcontactsector. Wat zijn de gevolgen