Klantcontact Sectoronderzoek 2021-2022

Het is weer zover: het jaarlijkse klantcontact Sectoronderzoek van Inspire gaat weer starten! De White paper zal midden januari 2022 worden gepubliceerd en is gratis te downloaden via sectoronderzoek.nl.

Deze maand (november 2021) starten we weer met enquêteren van honderden klantcontact professionals over de laatste trends & ontwikkelingen binnen klantcontactorganisaties, de arbeidsmarkt en zaken zoals bijvoorbeeld learning & development. De bevindingen worden uitgeschreven in een white paper die we in januari 2022 zullen publiceren op onze website (surf hiervoor naar sectoronderzoek.nl).

Boekenbon panelleden
Alle panelleden zijn uiteraard erg belangrijk voor de representativiteit van het onderzoek en dragen bij aan een slimmere en betere klantcontactsector. Dit jaar verloten we 5 boekenbonnen onder de panelleden; de gelukkige winnaars worden bekend gemaakt op de website en social media kanalen van Inspire. Wil jij ook panellid worden? Meld je dan aan via events@inspire-group.nl.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Inspire event: ‘The Future of Sourcing’

Op donderdag 16 mei organiseert Inspire in samenwerking met WFM-expert Stratex een kennissessie over de trends op...

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en...

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!