Klantcontact Sectoronderzoek 2021-2022

Het is weer zover: het jaarlijkse klantcontact Sectoronderzoek van Inspire gaat weer starten! Deze zal midden januari 2022 worden gepubliceerd en is gratis te downloaden via sectoronderzoek.nl!

Het is weer zover: het jaarlijkse klantcontact Sectoronderzoek van Inspire gaat weer starten! De White paper zal midden januari 2022 worden gepubliceerd en is gratis te downloaden via sectoronderzoek.nl.

Deze maand (november 2021) starten we weer met enquêteren van honderden klantcontact professionals over de laatste trends & ontwikkelingen binnen klantcontactorganisaties, de arbeidsmarkt en zaken zoals bijvoorbeeld learning & development. De bevindingen worden uitgeschreven in een white paper die we in januari 2022 zullen publiceren op onze website (surf hiervoor naar sectoronderzoek.nl).

Boekenbon panelleden
Alle panelleden zijn uiteraard erg belangrijk voor de representativiteit van het onderzoek en dragen bij aan een slimmere en betere klantcontactsector. Dit jaar verloten we 5 boekenbonnen onder de panelleden; de gelukkige winnaars worden bekend gemaakt op de website en social media kanalen van Inspire. Wil jij ook panellid worden? Meld je dan aan via events@inspire-group.nl.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
KCC Podcast image

(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie