(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het (Inspire) Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie Payments. Wat gebeurt er met je klantcontact afdeling als je bedrijf groeit naar een waarde van 1 miljard euro? En is Mollie als Fintech bedrijf gericht op call avoidance (selfservice) of juist meer op menselijk klantcontact? Hoe ziet de toekomst van betalingen er uit, welke producten bieden ze aan en hoe kijkt Mollie aan tegen ChatGPT in Customer service? Je hoort het allemaal in deze podcast van het Klantcontact Café!

Luister hier de podcast!

Over Michiel Vermeer
“Michiel Vermeer is binnen Mollie verantwoordelijk voor de Support afdeling. Klanten worden niet alleen vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam geholpen maar sinds 1,5 jaar ook vanuit de nieuwe vestiging in Maastricht. Michiel heeft een passie voor continu verbeteren en vanuit die invalshoek benadert hij ieder klantcontact: “hoe kan het team deze klant nu echt beter helpen?” maar vooral ook “hoe kan Mollie voorkomen dat deze klant deze vraag heeft?”.”

Over het Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is een inspirerend media platform voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Na de succesvolle pilot van het Klantcontact Café als (online) talkshow, is het media platform nu uitgebreid met een podcast rubriek. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten.

Over Inspire, de organisator
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen.

De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontact personeel tot aan (offshore) outsourcing.

Wij wensen je veel luisterplezier!

Gerelateerde nieuwsberichten

2020-01-16-uwv-2

UWV Arbeidsmarktprognose 2023-2024: structurele arbeidskrapte dwingt bedrijven tot zoeken naar alternatieven

Na de Q1-2023 Arbeidsmarktmonitor volgt hierbij een samenvatting van de UWV Arbeidsmarktprognose voor 2023-2024 (gepubliceerd op 1 juni 2023).
csm_8dbcd939a70d71071816_32d85145ab

Arbeidsmarktmonitor Q1-2023: meer banen, daling werkloosheid en iets betere economische vooruitzichten

Volgens het CBS heeft de Nederlandse economie in de eerste maanden van dit jaar een flinke klap gekregen. De
Nationaal-onderzoek-Offshore

Nationale enquête Offshore Klantcontact!

De arbeidskrapte dwingt bedrijven en Klantcontact managers tot het maken van keuzes, zo is terug te lezen in het interview