Nieuws

Volg hier alle ontwikkelingen van Inspire!

KCQ-KSF

KSF ondersteunt de Klantcontact Quiz

De Klantenservice Federatie (KSF), dé branchevereniging voor de klantcontactsector, ondersteunt de Klantcontact Quiz als gratis (online) kennisspel voor klantcontact
Coronavirus Dossier Inspire

Inspire opent Coronadossier

Het zijn gekke tijden: voor het eerst in de geschiedenis worden we in Nederland (en daarbuiten) geconfronteerd met ongelofelijke
Logo-Dark-Klantcontact-Quiz-1

Inspire lanceert de Klantcontact Quiz

Uitzend- en sourcingspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met opleidingsspecialist Woonoz de handen ineen geslagen voor het ontwikkelen
Logos-sponsoren-sectoronderzoek

Sponsoren sluiten aan bij het Inspire Arbeids- en sectoronderzoek

Het Inspire Arbeidsmarktonderzoek dat in december 2019 is gepubliceerd in CustomerFirst Magazine, is zeer positief ontvangen binnen de klantcontactsector.
Foto magazine artikel

Arbeidsmarktonderzoek klantcontactsector 2019-2020

Op vrijdag 6 december is het CustomerFirst magazine (het enige echte vakblad in de klantcontact sector) weer op de
CF - Chantal 2

Interview CustomerFirst met Inspire: nieuw sourcingmodel voor de klantcontactsector

De Nederlandse klantcontactsector is een interessant onderzoek rijker: het jaarlijkse arbeidsmarktonderzoek uitgevoerd door uitzend- en sourcingspecialist Inspire Sourcing Solutions
NEN-4400-1-SNA

Inspire behaalt NEN4400-1 certificering

Inspire Sourcing Solutions (Inspire) is per november 2019 NEN4400-1 gecertificeerd. De NEN4400-1 certificering is een belangrijk aandachtspunt voor bedrijven
4

Jaarlijks arbeidsmarktonderzoek Inspire – CustomerFirst

Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met CustomerFirst de handen ineen geslagen voor een jaarlijks Arbeidsmarktonderzoek in de klantcontactsector.
Chantal Hajenius

Chantal Hajenius versterkt Inspire Sourcing team

Chantal Hajenius is in dienst getreden als Senior Talent Sourcer & HR Consultant bij Inspire Sourcing Solutions. In deze