Nieuws

Inspire lanceert de Klantcontact Inspiratiedag!

Op donderdag 24 juni a.s. tussen 13:00 – 15:00 is de Klantcontact Inspiratiedag! Dit is...

Inspire slaagt opnieuw voor NEN4400-1 certificering

Inspire is opnieuw geslaagd voor haar NEN4400-1 certificering. De NEN4400-1 certificering is een belangrijk aandachtspunt...

2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café is nu te zien!

De 2e aflevering van het Inspire Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland...

Bekendmaking tafelgasten aflevering 29 april a.s.!

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans...

29 april 2021: tweede aflevering van het Klantcontact Café!

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans...

Nieuwe baan Hans Kazàn is 1 april grap voor goed doel

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans...

Hans Kazàn maakt overstap naar klantcontactsector via Inspire

Wie kent hem niet: Hans Kazà n. Nederlands bekendste goochelaar en televisie presentator die vooral...

Steven van Belleghem Ambassadeur van de Klantcontact Quiz!

Expert in customer experience, onderzoeker, marketingprofessor, auteur van (bestselling) boeken, bekende internationale spreker in meer...

Inspire trotse sponsor van Make A Wish!

Inspire Group (Inspire) gaat met haar event de Klantcontact Quiz het goede doel Make A...